Müügitingimused

1. Müügitingimuste kehtivus

1) Müügitingimused kehtivad NURRUME.EE internetipoe ostja (edaspidi Klient) ja ettevõtja BAVERSVET OÜ. (edaspidi internetipoe www.nurrume.ee) vahel kaupade ja teenuste ostmisel.
2) Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad www.nurrume.ee internetipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad võlaõigusseadus (edaspidi VÕS), tarbijakaitseseadus (edaspidi TKS) ja teised õigusaktid.
3) Internetipood www.nurrume.ee jätab endale õiguse teha müügitingimustes muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse internetipoes www.nurrume.ee.

2. Hinnainfo

1) Kõik internetipoes www.nurrume.ee toodud hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu 20%.
2) Ostudel, mille kogusumma jääb alla 60.- euro, lisandub hinnale transpordi hind vastavalt Tarbija valitud tarneviisile.
3) Hinnad kehtivad tellimuse vormistamisest kuni vormistatud tellimuse maksetähtaja aegumiseni (3 päeva pärast tellimuse vormistamist).
4) Kui tellimus on esitatud enne müügitingimuste või hindade muutmist, kohaldatakse Kliendi ja www.nurrume.ee. vahel tekkinud õigussuhetele tellimuse vormistamise ajal kehtinud tingimusi.
5) Internetipood www.nurrume.ee jätab endale õiguse teha müügihindades muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse internetipoes www.nurrume.ee.

3. Tellimuse vormistamine

1) Lisage soovitud tooted ostukorvi.
2) Tellimuse vormistamiseks vajutage kõigepealt ostukorvis lingile „Mine maksmaˮ.
3) Tellimuse vormistamise lehel täitke nõutud andmeväljad, valige teile sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Kui teil on olemas internetipoe nurrume.ee kinkekaart, palun sisestage kinkekaardi kood. Valides makseviisi saate valida endale sobiv pank ja sooritada ostu eest tasumise mõne hetkega.
4) Täitke andmete ja tellimuse kinnituse leheküljel olevad lahtrid tähelepanelikult, sest esitatud informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub Teie ostetud toodete kiire ja tõrgeteta kohaletoimetamine ning hilisem vaidluste ja pretensioonide lahendamine.
5) Tellimused saadetakse teele igal tööpäeval. Iga toote juures on märgitud ära laoseis. Tarneaeg laosolevatel toodetel jääb enamasti 1-2 tööpäeva kanti alates arve tasumisest. Ettetellitavate kaupade tarnimiseks kulub aega keskmiselt 10 tööpäeva. Kui tellimus sisaldab nii laosolevaid kui ka ettetellitavaid kaupu, siis võetakse kliendiga esimesel võimalusel kontakti ja täpsustatakse tarneaeg.Veebipoes sooritatud tellimusi käsitletakse tööpäevadel ( E−R 10.00−18.00 ). Kui tellimus esitatakse reedel pärast kella 14, vormistatakse tellimus järgneval esmaspäeval.

4. Müügilepingu jõustumine

1) Kauba müügilepinguga kohustub internetipood www.nurrume.ee andma Kliendile üle olemasoleva, valmistatava või internetipood www.nurrume.ee poolt tulevikus omandatava Kauba ning tegema võimalikuks omandi ülemineku Kliendile, Klient aga kohustub internetipood www.nurrume.ee ‘le tasuma Kauba eest esitatud arvel näidatud summa ja võtma Kauba vastu.
2) Tellimused, mille eest ei ole tasutud, annulleeritakse 3 päeva möödudes alates tellimuse vormistamisest.
3) Müügileping jõustub pärast Kliendi tehtud makse laekumist internetipoe pangakontole.

5. Kohaletoimetamine

1) Pärast müügilepingu jõustumist komplekteerib internetipood www.nurrume.ee tellimuse ning annab selle kohaletoimetamiseks üle ettevõtte logistikapartneritele.
2) E-poe veebilehel näidatud kohaletoimetamise tähtajad kehtivad tellimuse summa laekumise hetkest internetipoe pangakontole.
3) Viivitusteta kohaletoimetamiseks tuleb olla hoolas ning tellimuse vormistamisel esitada kohaletoimetamise andmete sisestamisel tõele vastavad ning kehtivad andmed.
4) Internetipood www.nurrume.ee ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartneritele üle antud õigel ajal, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida internetipood www.nurrume.ee ei saanud mõjutada ega ette näha.

6. Tagastamisõigus

1) Pärast tellimuse kättesaamist on Kliendil õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda põhjust avaldamata 14 päeva jooksul (olenevalt toodetest või teenustest ei pruugi Tarbijal taganemise õigust olla, vastavad tooted ja teenused tuleb sellisel juhul loetleda ning need peavad vastama VÕS § 53 lg 4). Taganemisavalduse tüüpvorm on toodud internetipoe www.nurrume.ee kodulehel.
2) Tagastamisele kuuluva eseme seisukorra halvenemisel vastutab Klient asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest üksnes juhul, kui ta on eset kasutanud muul viisil, kui on vaja asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Et veenduda eseme olemuses, omadustes ja toimimises, peaks Klient käsitsema ja kasutama asja üksnes nii, nagu tal lubataks seda tavapäraselt poes teha.
3) Kauba tagastamiseks tuleb esitada Kauba ostust taganemise avaldus, mille vormi leiab internetipoe www.nurrume.ee kodulehelt ning saata see aadressile info@nurrume.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
4) Klient peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud logistikafirmale.
5) Internetipood www.nurrume.ee tagastab taganemisavalduse kättesaamisel tarbijale esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel

8. Vääramatu jõud

1) Internetipood www.nurrume.ee ei vastuta Tellijale tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida internetipood www.nurrume.ee ei saanud mõjutada või ette näha.

9. Isikuandmete töötlemine

1) Klient annab internetipoes andmeid sisestades ning vastava kinnitusega õiguse koguda ja töödelda Kliendi isikuandmeid (nimi, kontakttelefon, paki kättetoimetamise ja/või kodune aadress, e-postiaadress) ning edastada logistikapartnerile isikuandmeid kauba kohaletoimetamiseks.
2) Kliendil on igal ajal õigus keelata oma isikuandmete kogumine ning kasutamine, välja arvatud juhul, kui see on vajalik lepingust tuleneva nõude sissenõudmiseks või kauba kohaletoimetamiseks.
3) Elektrooniliste isikuandmete kasutamine otsepostituseks toimub ainult siis, kui Klient on selle jaoks andnud eraldi nõusoleku veebilehel www.nurrume.ee

10. Pretensioonide esitamise kord

1) Internetipood www.nurrume.ee vastutab Klindile müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis ilmnevad kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest Kliendile.
2) Kliendil on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul internetipood www.nurrume.ee poole, esitades arve, mille alusel kauba ostu eest tasuti.
3) Kaubal puuduse ilmnemisel palume lõpetada kauba kasutamise.
4) Puudusega kauba parandamise või asendamise lepivad internetipood www.nurrume.ee ja Klient omavahel kokku. Parandamise kulud katab internetipood www.nurrume.ee.
5) Internetipood www.nurrume.ee ei vastuta Kliendi süül tootel tekkinud puuduste eest, mis on tekkinud toote mittenõuetekohase hoiustamise või mitte eesmärgipärase kasutamise tulemusena.
6) Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada e-postiaadressile info@nurrume.ee pretensiooni, kus on märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus.
7) Pretensioon toote nõuetele mittevastavuse või puuduste avastamise kohta peab olema esitatud kahe kuu jooksul alates toote nõuetele mittevastavuse või puuduse avastamisest.
8) Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Kliendiga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.
9) Kliendil on õigus nõuda internetipoelt www.nurrume.ee ostuhinna alandamist või lepingu lõpetamist ja kauba eest raha tagasi nõuda, kui internetipoel www.nurrume.ee ei ole võimalik kaupa parandada või asendada, kauba parandamine või asendamine ebaõnnestub, internetipood www.nurrume.ee ei ole kauba puudust mõistliku aja jooksul kõrvaldanud, kliendile on tekitatud põhjendamatuid ebamugavusi.

11. Kliendi õigus pöörduda tarbijakaebuste komisjoni poole

1) Kui internetipood on keeldunud Kliendi kaebust lahendamast või Klient ei ole nõus internetipoe pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib Klient esitada kaebuse tarbijakaebuste komisjonile Tarbijakaitseameti kaudu või kohtule. Klient võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu. Tarbijakaitse komisjoni andmed on toodud Tarbijakaitseameti kodulehel, Euroopa Liidu liikmesriikides tekkivate probleemide lahendamiseks pöörduda Euroopa Liidu tarbijate Nõustamiskeskusse.

Makse- ja tarneviisid

Tellimuse eest saab tasuda valides teile sobiva panga meie kodulehel.

Laos oleva kauba tarnime hiljemalt 3 tööpäeva jooksul. Kaup, mis on laos otsas tarnitakse hiljemalt 10 tööpäeva jooksul.

Kauba tellimisel kasutame Itella Smartposti ja kulleriteenust Tartu linna piires.

  1. tarnel pakiautomaati 3€;

  2. tarnel postkontorisse 3€;

  3. kullerteenus TASUTA

Baversvet OÜ on isikuandmete vastutav töötleja,  ettevõte edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-ile.

KAUBA TAGASTAMISE AVALDUS VÕI PRETENSIOON